Wednesday 22 June 2011

testimoni sabun susu beras


TESTIMONI PENGGUNA SABUN DAN PENGEDAR
Saya telah mengguna sabun kecantikan susu beras dan setakat ni amat puas hati.
Buih sabunnya yang halus dan lembut membuatkan kulit wajah jadi lebih licin dan tidak kusam.
Ia dapat membuang sel kulit mati, kesan jerawat, mengecil pori muka dan mencerah kulit.
Saya sangat berpuas hati -
Faaezan - Kulim, Kedah, 


"Foto saya selepas menggunakan sabun beras  1 minggu.
Saya sungguh berpuas hati setelah menggunakan sabun kecantikan ini,
kerana ia menghaluskan kulit muka saya , lebih licin , liang roma semakin kecil,
muka terasa tegang saya mendapat keyakinan apabila berurusan dengan ramai orang.
Anda patut mencubanya ...barulah mendapat tahu kebaikannya, lagi ianya menjimatkan"
== CT RAUDAH - SEREMBAN  ==

Foto saya sebelum menggunakan sabun ini
Nama : SUZIE
 Menakjubkan ! Itulah perkataan yang dapat saya ungkapkan selepas merasai kehebatan SABUN BERAS  ini.
Dengan hanya memakai selama 2 minggu , wajah dan badan saya terasa lembut seperti kulit bayi. Tak perlu losyen ataupun lulur . Dengan sabun ini, kulit saya bertambah cerah , tegang dan gebu, sehinggakan setiap mata yang memandang akan memuji kehalusan kulit saya dan bertanyakan apakah rahsia saya….
dan jawapan saya berikan adalah semestinya SABUN  BERAS .
Terima kasih.
 Noriah Ismail – Keramat , KL 
Semenjak saya menggunakan sabun susu beras citra , wajah saya bertambah cerah.
Saya sukakan sabun ini kerana buihnya yang banyak dan lembut.
Ramai kawan saya menegur kecerahan wajah saja

No comments: