Monday 20 June 2011

testimoni collagen drink

TESTIMONI CHANTIQUE COLLAGEN

TESTIMONI 1 - MASALAH KULIT MUKA BERJERAWAT

Sebelum ...



Kesan Penggunaan Chantique Collagen Selepas 10 Hari - Jerawat yang naik cepat kering dari biasa. Akan meneruskan Chantique Collagen ini agar parut jerawat menjadi pudar ... 


Selepas ...



TESTIMONI 2 - Mudah Lesu, Kulit Kusam Walaupun Selepas Make-Up, Tapak Kaki Kematu, Perut Buncit

Sebelum ...


Kesan Penggunaan Chantique Collagen Selepas 10 Hari - Badan semakin ringan dan menjadi semakin bertenaga, tidak mudah lesu seperti sebelum ni, toner kulit muka tampak lebih terserlah dengan menggunakan make-up yg sama, perut semakin kempis, kaki yang berkematu sudah berkurangan

Selepas .. 




TESTIMONI 3 - Fasihah (KL) 

Selepas 10 hari penggunaan Chantique Collagen, Cup Breast menjadi penuh.. Badan rasa lebih bertenaga. Jika dahulu bangun pagi mesti bersin disebabkan resdung, tapi sekarang bangun pagi tak bersin dah. Kulit muka pun rasa semakin cerah dan halus hehe

TESTIMONI 4 - Kulit Semakin Cerah, Gebu, Lembap, Halus, Pembuangan Lawas Hanya Dalam Masa 5 Hari - Pn Rokiah (Sg Petani) 

Dengar je produk collagen, bagi saya biasa saje. Saya pernah mencuba berbagai-bagai produk colagen jenama lain. Dalam masa 10 hingga 14 hari baru nampak kesannya. Tapi selepas saya tengok iklan Blueberry Chantique Collagen di akhbar Kosmo, teringin nak mencuba juga. Menakjubkan selepas 5 hari saja meminumnya, kulit saya kelihatan cerah halus, gebu dan lembap serta pembuangan jadi lawas. Teguran dari kawan-kawan yang kulit saya nampak cerah, halus membuatkan saya lebih yakin dan berpuashati. Terima kasih Chantique Collagen.


TESTIMONI 5 - Kulit Menjadi Anjal & Awet Muda Selepas Penggunaan Chantique Collagen Selama 1 Bulan Setengah - Pn Aini - 

Sebelum ...





Kesan Penggunaan Chantique selepas 1 bulan setengah - Kulit muka menjadi lebih anjal dan awet muda. Sangat berpuas hati dengan Chantique Collagen ...

Selepas ...

No comments: